Co se dívám, taky moc neřeší ten odpor... A on je to hlavní důvod, proč ten engine chci použít, nějakou setrvačnost a zrychlení zvládnu sám... Nemáte někdo nějaký článek nebo něco kde by se to řešilo? Asi to nebude úplně triviální problém...
Jinak - moje vize, nevím nakolik se mi ji podaří dosáhnout, možná kvůli času vůbec:
Simulátor vrtulníků, jednoduchá, řekl bych až primitivní grafika (momentálně výšková mapa složená z trojúhelníků o velikosti rodinného domku, nechci to moc měnit), nicméně jak to půjde přesná simulace.
Co se kódu týče, tak přehledný, jednoduchý, pokud možno KISS filosofie, navíc bych byl rád závislý na co možná nejmenším počtu knihoven.
No a hra samotná by obsahovala nebojové mise typu SAR, transport nákladu, usazování nějakých velkých součástí přesně na místo, tankování za letu a podobně. Killer feature by byl fakt, že celé prostředí bude živé (nicméně modely pořád jednoduché, ne li primitivní), takže po silnicích budou jezdit auta, po kolejích občas nějaký ten vlak, a při přistávání nebo usazování nákladu by vás navigoval člověk na zemi.
Zatím mám jen tu výškovou mapu (ano, tu nejmenší část) a i tu budu muset přepsat, protože pro starání se o okna a události používám Qt (původně to měl být projekt do školy zaměřený na GUI). Rád bych až to bude provozuschopné a hratelné sehnal nějaké nadšence a spáchal simulaci trochu zajímavějších strojů:
http://en.wikipedia.org/wiki/Sikorsky_S-64http://en.wikipedia.org/wiki/Mil_Mi-6http://en.wikipedia.org/wiki/CH-53E_Super_Stallionhttp://en.wikipedia.org/wiki/V-22_Ospreyhttp://en.wikipedia.org/wiki/CH-47_Chinookhttp://cs.wikipedia.org/wiki/Mil_Mi-12http://en.wikipedia.org/wiki/Kamov_Ka-50Inspirovala mě k tomu hra Search and rescue (řeším to tady:
http://forum.ubuntu.cz/index.php/topic,42541.0.html), nicméně ta se mi nepodařila rozjet.