To budeš mít nonstop zapnutý pc, aby si mohl logovat?
Záleží na tom, jaké připojení k internetu využíváš. Pokud používáš nějaký modem či router tak většinou má v sobě nějaký systémový log, který loguje to, co potřebuješ.
Takovíto monitoring je ale pouze pro tvou potřebu. Poskytovatelé mají většinou uvedené ve smluvních podmínkách, že je potřeba nahlásit zjištěnou závadu, což je de facto tvá povinnost. Povinnost poskytovatele je zpravidla odúčtovat poměrnou část měsíčního plnění (jen v případě, že to budeš požadovat). Nahlašovat musíš v době výpadku (kdy je výpadek aktuální), nikoliv potom, až se vrátíš z práce/školy domů a služby už dávno fungují.
Poměrná část v takovém případě by byla v řádek korun, více provoláš. Navíc nemáš jistotu, že závada není třeba ve výpadku proudu na tvé straně.
Najdi si raději spolehlivého poskytovatele.