Pěkné dopoledne pokud to myslíš vážně . V CZ osa je děs . Nedivím se že lidé stahují kopírují atd. Každé prodané medium CD,DVD.Blu-ray jde ose. Někde jsem četla debatu o fotografovy který nevidí důvod platit za prázdné cd ose když na toto koupené cd chce dávat svoji práci. Originály jsou předražené ale po čase jsou levnější jak v papírové, obalu ca 50kkč nebo v klasickém plastovém cca 200kč . Pokud někdo koupí si film jako novinku a nahraje například na Uložto či stahnu.to nemají lidé už potřebu kupovat zlevněné originály. Novinky by měli stát kolem 300 kč podle mého názoru a vydělají všichni. Jednou byl rozhovor s předsedkyní OSA v Cz . Kde jasně řekla že nemá ani jedno přepálené dvd cd. Jeden komentář mě k tomu zaujal.... . "Asi máte dobrý plat když si můžete dovolit cd pro děti s pohádkou za 500 kč. " Ano ceny jdou dolů doufám že to bude jen pro prospěch vše. Všimla jsem si že už jsou i levnějsí Blu-ray cca 200 kč.
Díky za reakci. Odpovídám:
Nemyslím to vážně, je to jen anketa a
zajímá mě to jen tak z nudy...OSA jsou lumpi a platí jí každý, za kopírku, přehrávač, mobil, CD-R, flešky, paměťové karty a nevím co ještě... Tyto peníze jdou například i malířům a sochařům, i když jejich díla nikdo nekopíruje... Taky pochybuji, že by si nějakého básníka někdo pirátil do Kindlu...
Nesouhlasím s tebou se slovem "předražené". S tím slovem mám osobně problém. Předražené není nic, co se nabízí, nebo prodává.
Co se týče stahování pohádek, tak jsem dětem koupil pár DVD po 49 a 99 (Večerníčky z Blesku apod.) a DVD je tak oreklamované, že malé (předškolní) děti nejsou schopny se tím prokousat a musí sledovat 1/4 hodiny upoutávky na kraviny. Takže to skončilo tak, že jsem to samé stáhnul a vypálil a byl od reklam klid.
Stejně tak jsem přepaloval i dražší koupená DVD, která děti rasí a často skončí například na zemi v autě. Když tam leží DVD za 399, tak z toho rostu a jsem na potomky nepříjemný. Když tam je kopie, je mi to fuk.