Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Instalace Kaffeine, USB PC TV  (Přečteno 3313 krát)

Laiklaik

• Návštěvník
Instalace Kaffeine, USB PC TV
« kdy: 07 Srpna 2016, 14:50:07 »
Místo distribuce Ubuntu 14.04 jsem přeinstaloval distribuci Ubuntu 16.04. V 14.04 jsm měl nainstalován přehrávač Kaffeine.  V Ubuntu software v 16.04 jsem jej ale nenašel. Je možné ji i v této distribuci nainstalovat? Chtěl bych ji hlavně kvůli PCTV . A toho se týká rovněž druhý dotaz? Kde bych nalezl balíček- ovladač pro USB Pinacle Hybrid Pro stick? Jsem laik a proto bych uvítal, kdyby případný postup byl podrobný. Děkuji za každou radu.

Beetljuice

• Stálý člen
  • **
Re:Instalace Kaffeine, USB PC TV
« Odpověď #1 kdy: 08 Srpna 2016, 07:45:58 »
Kaffeine ve zdrojích Ubuntu normálně je. Zkus :
Kód: [Vybrat]
sudo apt-get update
sudo apt-get install kaffeine
Pro ovladač zkus :
Kód: [Vybrat]
sudo apt-get install linux-firmwareOtázka je jestli to bude stačit, protože min ve verzi 14.04 by ještě k dispozici balíček "linux-firmware-nonfree", který řešil právě plno ovladačů např. tv tunerů. V 16.04 bohužel dostupný není.
Aj dont spíík ííngliš :)

Laiklaik

• Návštěvník
« Odpověď #2 kdy: 13 Srpna 2016, 10:44:56 »
Tak ta Kaffeine se nainstalovala, díky. Ale i přes instalaci firmware mi DVBT nejde. Neví někdo, kdy by se dal najít ovladač  pro Pinacle Hybrid? Podle starého návodu na instalaci ovladače jsem našel stránku, kde dříve tyto ovladače byly a v distribuci 8.04 mi to fungovalo, ale stránka již nefunguje. Nenašlo by se něco v dřívějších distribucích, co by se dalo nainstalovat?

Standa99

• Host
« Odpověď #3 kdy: 13 Srpna 2016, 14:44:12 »
Chtělo to výpis aspoň lsusb. Pokud to je "Pinnacle PCTV Hybrid Pro Stick 340e", tak se podívej do tohoto staršího vlákna, snad to v 16.04 také půjde rozchodit. Ten firmware podporuje pouze DVB-T, analogovou část včetně vstupů (CVBS, S-VIDEO) nepodporuje.

Standa99