Prosíme přihlašte se nebo zaregistrujte.

Přihlašte se svým uživatelským jménem a heslem.
Vaše pomoc je stále potřeba!

Autor Téma: Lineage2 C6 Interlude  (Přečteno 33185 krát)

Anti Virus

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 49
  • Obyčejný uživatel
Re: Lineage2 C6 Interlude
« Odpověď #25 kdy: 07 Června 2008, 10:46:30 »
A já se přidám, také mi to nefunguje. Pouštím přes wine, emulaci přes Vistu, AGP mám,  atd. atd.

2008.6.7 10:44:54
OS : Windows Vista 6.0 (Build: 6000)
CPU : GenuineIntel PentiumPro-class processor @ 1729 MHz with 1002MB RAM
Video : Direct3D HAL (0)
PosCode : LS1:0:0:0 2/0

General protection fault!

History: TSFImpl::Disable <- NTSFIME::DisableIME <- NCIME::DisableIME <- NCIME::SetIME <- NTSFIME::SetIME <- NCIMEManager::SetIME <- NCEditBox::SetFocus <- NCAuthWnd::ShowWindow <- UIGameStateManager::ShowUI <- UIGameState::ShowUI <- UIGameState::OnEnter <- UILoginState::OnEnter <- UIGameStateManager::SetState <- NConsoleWnd::Initialize <- NConsoleWnd::Init <- UGameEngine::Init <- InitEngine

NTB: Intel Core Duo 1,77 GHz,   1024 DDR2,   120GB HDD,   Intel GMA 950 224 MB VRAM,   Realtek AC97,   WiFi,   Bluetooth,   Ubuntu 9.04
Win = crashnuly, k čertu s nimi

Hapi

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 3
Re: Lineage2 C6 Interlude
« Odpověď #26 kdy: 09 Června 2008, 14:29:58 »
Ja bych se jen chtel optat, zdali nekdo nehraje na serveru, ktery vyuziva BAKE ICE ochranu.... a jestli nemel problemy s rozbehnutim hry pres loader?


Jedna se o privatni L2servery...

Moje poznatky....
se spustenym loaderem se neprihlasim(podle vseho se zde vyuziva posilani BI tokenu na server- knihovna Li_ne_ageBK.d_l_l)
pokud loader vypnu a hru spustim(knihovnu Li_ne_ageBK.d_l_l natvrdo zkopiruju) prihlasim se...ale hra zamrzne (asi absence loadera)


take by me to zajimalo...

Zdenek K. aka "djz88"

  • Aktivní člen
  • *
  • Příspěvků: 187
  • Join the Darkside
Re: Lineage2 C6 Interlude
« Odpověď #27 kdy: 12 Června 2008, 15:28:33 »
Mno tak... sice uz me to moc nezajima... ale mozne reseni se nejspise naslo... na jednech "cheatorz" strankach je uverejnen navod jak obejit BI a pouzit walkera.... podle vseho jsou potreba 2 PC ( nezalezi zda-li jsou 2 fyzicke nebo 1 virtualni). Z toho vypliva, ze je moznost pripojit se na server "bez" BI (pomoci vyuziti proxy pripojeni...- server bere v potaz jeden thread.. ne ze dvou PC imho -)... docasne reseni, ale po pripojeni na server lze schodit druhy client....

EDIT : Stranky napisu v PM
« Poslední změna: 12 Června 2008, 15:30:38 od Zdenek K. aka "djz88" »
I <3 TRANCE mjuzik
__________________
Desktop UBUNTU 9.O4 AMD64 > Compal FL9O GF86OOGT, Core 2 duo @2.2Ghz, 4GiB RAM Server Debian-Lenny i386 > Ati X1600XT, Athlon 3200+,2GiB RAM GFMX44O, Celeron @ 5OOMhz, 384MiB RAM

Nikolay Wyatt

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 1
Re: Lineage2 C6 Interlude
« Odpověď #28 kdy: 10 Července 2008, 16:56:52 »
Jaki konsoly?

Dejf94

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 47
Re: Lineage2 C6 Interlude
« Odpověď #29 kdy: 17 Července 2008, 15:03:25 »
lol dalsa Lineage 2 lama...Interlude neni c6 ! To je prost ejen Interlude ...zadne C6 , chapes?

Kamil Páral

  • Stálý člen
  • **
  • Příspěvků: 1026
    • http://ripper.profitux.cz
Re: Lineage2 C6 Interlude
« Odpověď #30 kdy: 25 Července 2008, 23:53:57 »
lol dalsa Lineage 2 lama...Interlude neni c6 ! To je prost ejen Interlude ...zadne C6 , chapes?
Kroť se, tady nejsme někde na živě fóru. O tento přístup tu nikdo nemá zájem. Raději dej odkaz, kde se lidé mohou podívat na chronologii jednotlivých ság a kapitol:
http://en.wikipedia.org/wiki/Lineage_II
Ubuntu Wiki - spousta návodů a rad
Jabber - ICQ je mrtvý, nebuď ovce a pojď s dobou
Esmska - program pro posílání sms z Internetu

Dejf94

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 47
Re: Lineage2 C6 Interlude
« Odpověď #31 kdy: 26 Července 2008, 11:03:01 »
Ale interlude uz neni chronika.....takze zadne C , to je proste jen interlude...
« Poslední změna: 26 Července 2008, 11:04:46 od Dejf94 »

Tobo

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 13
  • Kráľ je mŕtvy, nech žije kráľ !
    • Sdmototeam.sk
Re: Lineage2 C6 Interlude
« Odpověď #32 kdy: 30 Ledna 2009, 20:36:49 »
Tak sa mi podľa návodu podarilo rozchodiť C4. Uplne super ! :) ... ale nieje to to čo windowse. Ide to viac trhano. :( Ale ide to :D
Screen
« Poslední změna: 30 Ledna 2009, 20:39:23 od Tobo »
Kráľ je mŕtvy, nech žije kráľ !

maxXx

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 54
  • A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...
    • Blog
Re: Lineage2 C6 Interlude
« Odpověď #33 kdy: 09 Srpna 2011, 19:41:25 »
Taky podle tohohle zkusím rozběhat C4. Jel jsem podle návody přímo na fóru mého serveru a skončil jsem u chyby

Citace
FL2GameData::WeaponItemDataLoad <- FL2GameData::Load() <- UGameEngine::Init <- InitEngine

Zkusím teda podle tohohle návodu a uvidím mno...

PetrK86

  • Návštěvník
  • Příspěvků: 6
Re:Lineage2 C6 Interlude
« Odpověď #34 kdy: 03 Dubna 2013, 16:30:25 »
Unhandled exception: unimplemented function vcomp.dll.omp_in_parallel called in 32-bit code (0x7b83bc25).
Register dump:
 CS:0073 SS:007b DS:007b ES:007b FS:0033 GS:003b
 EIP:7b83bc25 ESP:0320e884 EBP:0320e8f8 EFLAGS:00200283(   - --  I S - - -C)
 EAX:7b82684d EBX:7b8b4ff4 ECX:7e392474 EDX:0320e8a4
 ESI:00000002 EDI:80000100
Stack dump:
0x0320e884:  0320e91c 00000008 00000103 80000100
0x0320e894:  00000001 00000000 7b83bc25 00000002
0x0320e8a4:  7e392474 7e392be8 00000000 00000000
0x0320e8b4:  80000000 00000000 00000000 00000000
0x0320e8c4:  00000000 00000000 00000000 0014c028
0x0320e8d4:  7ebcdff4 7eafff6d 7eb920a8 00000000
Backtrace:
=>0 0x7b83bc25 in kernel32 (+0x2bc25) (0x0320e8f8)
  1 0x7e392418 in vcomp (+0x12417) (0x0320e92c)
  2 0x7e391a45 in vcomp (+0x11a44) (0x0320e984)
  3 0x1500ece9 in core (+0xece8) (0x0320e984)
  4 0x02fe136a in nsplash (+0x1369) (0x7eb54fd0)
  5 0x4c8d5dec (0x8b55ff8b)
0x7b83bc25: movl   0xfffffff0(%ebp),%ecx
Modules:
Module   Address         Debug info   Name (105 modules)
PE     340000-  34f000   Deferred        ogg
PE     350000-  38f000   Deferred        vorbis
PE     390000-  395000   Deferred        d3d8thk
PE     3b0000-  3b8000   Deferred        dsetup
PE     400000-  5a9000   Deferred        d3d9
PE    2fe0000- 2ff5000   Export          nsplash
PE   10000000-1001c000   Deferred        vorbisfile
PE   10900000-10b2416c   Deferred        l2
PE   11000000-11084000   Deferred        window
PE   15000000-15345200   Export          core
PE   20000000-21968c00   Deferred        engine
ELF   79411000-7b800000   Deferred        fglrx_dri.so
ELF   7b800000-7ba45000   Dwarf           kernel32<elf>
  \-PE   7b810000-7ba45000   \               kernel32
ELF   7bc00000-7bcd9000   Deferred        ntdll<elf>
  \-PE   7bc10000-7bcd9000   \               ntdll
ELF   7bf00000-7bf04000   Deferred        <wine-loader>
ELF   7d401000-7d461000   Deferred        libatiadlxx.so
ELF   7d77d000-7d7a1000   Deferred        imm32<elf>
  \-PE   7d780000-7d7a1000   \               imm32
ELF   7d7a1000-7d88b000   Deferred        libgl.so.1
ELF   7d91d000-7d93b000   Deferred        libgcc_s.so.1
ELF   7d93b000-7d952000   Deferred        libatiuki.so.1
ELF   7d986000-7d9bc000   Deferred        uxtheme<elf>
  \-PE   7d990000-7d9bc000   \               uxtheme
ELF   7d9bc000-7d9c3000   Deferred        libxfixes.so.3
ELF   7d9c3000-7d9ce000   Deferred        libxcursor.so.1
ELF   7d9ce000-7d9de000   Deferred        libxi.so.6
ELF   7d9de000-7d9e2000   Deferred        libxcomposite.so.1
ELF   7d9e2000-7d9ed000   Deferred        libxrandr.so.2
ELF   7d9ed000-7d9f7000   Deferred        libxrender.so.1
ELF   7d9f7000-7d9fd000   Deferred        libxxf86vm.so.1
ELF   7d9fd000-7da01000   Deferred        libxinerama.so.1
ELF   7da01000-7da08000   Deferred        libxdmcp.so.6
ELF   7da08000-7da0c000   Deferred        libxau.so.6
ELF   7da0c000-7da2e000   Deferred        libxcb.so.1
ELF   7da2e000-7da34000   Deferred        libuuid.so.1
ELF   7da34000-7da4e000   Deferred        libice.so.6
ELF   7da4e000-7db84000   Deferred        libx11.so.6
ELF   7db84000-7db96000   Deferred        libxext.so.6
ELF   7db96000-7db9f000   Deferred        libsm.so.6
ELF   7dbbc000-7dc4f000   Deferred        winex11<elf>
  \-PE   7dbd0000-7dc4f000   \               winex11
ELF   7dc7e000-7dca6000   Deferred        libexpat.so.1
ELF   7dca6000-7dcde000   Deferred        libfontconfig.so.1
ELF   7dcde000-7dd78000   Deferred        libfreetype.so.6
ELF   7dd78000-7dde7000   Deferred        setupapi<elf>
  \-PE   7dd80000-7dde7000   \               setupapi
ELF   7dde7000-7def5000   Deferred        opengl32<elf>
  \-PE   7de00000-7def5000   \               opengl32
ELF   7def5000-7e02e000   Deferred        wined3d<elf>
  \-PE   7df00000-7e02e000   \               wined3d
ELF   7e02e000-7e0a4000   Deferred        ddraw<elf>
  \-PE   7e040000-7e0a4000   \               ddraw
ELF   7e0a4000-7e14a000   Deferred        msvcrt<elf>
  \-PE   7e0c0000-7e14a000   \               msvcrt
ELF   7e14a000-7e18a000   Deferred        winspool<elf>
  \-PE   7e150000-7e18a000   \               winspool
ELF   7e18a000-7e271000   Deferred        comdlg32<elf>
  \-PE   7e190000-7e271000   \               comdlg32
ELF   7e271000-7e298000   Deferred        mpr<elf>
  \-PE   7e280000-7e298000   \               mpr
ELF   7e298000-7e2b1000   Deferred        libz.so.1
ELF   7e2ce000-7e349000   Deferred        wininet<elf>
  \-PE   7e2e0000-7e349000   \               wininet
ELF   7e349000-7e37f000   Deferred        ws2_32<elf>
  \-PE   7e350000-7e37f000   \               ws2_32
ELF   7e37f000-7e397000   Dwarf           vcomp<elf>
  \-PE   7e380000-7e397000   \               vcomp
ELF   7e397000-7e49f000   Deferred        comctl32<elf>
  \-PE   7e3a0000-7e49f000   \               comctl32
ELF   7e49f000-7e517000   Deferred        shlwapi<elf>
  \-PE   7e4b0000-7e517000   \               shlwapi
ELF   7e517000-7e745000   Deferred        shell32<elf>
  \-PE   7e520000-7e745000   \               shell32
ELF   7e745000-7e76b000   Deferred        iphlpapi<elf>
  \-PE   7e750000-7e76b000   \               iphlpapi
ELF   7e76b000-7e796000   Deferred        msacm32<elf>
  \-PE   7e770000-7e796000   \               msacm32
ELF   7e796000-7e817000   Deferred        rpcrt4<elf>
  \-PE   7e7a0000-7e817000   \               rpcrt4
ELF   7e817000-7e952000   Deferred        ole32<elf>
  \-PE   7e830000-7e952000   \               ole32
ELF   7e952000-7e9c1000   Deferred        advapi32<elf>
  \-PE   7e960000-7e9c1000   \               advapi32
ELF   7e9c1000-7eadc000   Deferred        gdi32<elf>
  \-PE   7e9d0000-7eadc000   \               gdi32
ELF   7eadc000-7ec36000   Deferred        user32<elf>
  \-PE   7eaf0000-7ec36000   \               user32
ELF   7ec36000-7ecec000   Deferred        winmm<elf>
  \-PE   7ec40000-7ecec000   \               winmm
ELF   7ed10000-7ed2a000   Deferred        libnsl.so.1
ELF   7ed2a000-7ed33000   Deferred        libnss_compat.so.2
ELF   7ed36000-7ed50000   Deferred        version<elf>
  \-PE   7ed40000-7ed50000   \               version
ELF   7efae000-7efda000   Deferred        libm.so.6
ELF   7efda000-7efe3000   Deferred        librt.so.1
ELF   7eff3000-7f000000   Deferred        libnss_files.so.2
ELF   b7412000-b741e000   Deferred        libnss_nis.so.2
ELF   b741f000-b7424000   Deferred        libdl.so.2
ELF   b7424000-b75ce000   Deferred        libc.so.6
ELF   b75cf000-b75ea000   Deferred        libpthread.so.0
ELF   b7607000-b774b000   Dwarf           libwine.so.1
ELF   b774d000-b776f000   Deferred        ld-linux.so.2
ELF   b776f000-b7770000   Deferred        [vdso].so
Threads:
process  tid      prio (all id:s are in hex)
0000000e services.exe
   0000000d    0
   00000030    0
   00000027    0
   00000010    0
   0000000f    0
00000024 winedevice.exe
   0000002e    0
   0000002b    0
   00000026    0
   00000025    0
0000002c plugplay.exe
   00000032    0
   0000002f    0
   0000002d    0
00000035 explorer.exe
   00000036    0
00000015 L2.exe
   0000003c   -2
   0000003b    0
   0000003a    0
   00000039    2
   00000047    2
   00000031    2
   00000045    2
   00000046    2
   00000037    2
   00000038    2
   00000012    2
   00000013    2
   00000023    2
   00000022    2
   00000021    2
   00000020    2
   0000001f    2
   0000001e    2
   0000001d    2
   0000001c    0
   0000001b    0
   0000001a    0
   00000019    0
   00000018    0
   00000016    0
   00000017    0
   00000014    0
   0000000c    0
0000003d winedbg.exe
   0000003f    0
   0000003e    0
00000060 (D) C:\Program Files\NCsoft\Lineage II\system\L2.exe
   00000050   -2 <==
   0000004f    0
   0000004e    0
   0000004d    2
   0000004c    2
   0000004b    2
   0000004a    2
   00000049    2
   00000048    2
   00000043    2
   0000002a    2
   00000029    2
   00000009    2
   0000000b    2
   00000034    2
   00000067    2
   00000066    2
   00000065    2
   00000064    2
   00000063    0
   00000061    0
   00000044    0
   00000042    0
   0000005e    0
   0000005f    0
   00000056    0
   0000005c    0
   00000062    0
System information:
    Wine build: wine-1.5.26
    Platform: i386
    Host system: Linux
    Host version: 3.5.0-25-generic

 

Provoz zaštiťuje spolek OpenAlt.